Punkt Obsługi Klienta

Adres: 62-800 Kalisz, ul. Podmiejska 2a (Dworzec Autobusowy)
Zapraszamy do odwiedzin POK od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30

Sprzedaż biletów miesięcznych PKS w Kaliszu odbywać się będzie dodatkowo w ostatnie dwa dni robocze miesiąca i pierwsze dwa dni robocze następnego miesiąca w godzinach 6:30 – 16:30

Telefon kontaktowy: 62 768 00 87, 62 768 00 91

Zakres oferowanych usług obejmuje:

  • przyjmowanie wniosków o wydanie Karty Pasażera
  • przyjmowanie reklamacji
  • sprzedaż i wydawanie Karty Pasażera
  • sprzedaż i ładowanie biletów miesięcznych na Kartę Pasażera
  • sprzedaż biletów jednorazowych
  • informowanie o rozkładzie jazdy
  • informowanie o przysługujących ulgach
  • informowanie o aktualnym  cenniku i promocjach